10/29/09

Harbici Açılış.


Çok önceleri yazılmış olan ilk postta belirtildiği gibi belli olmuyormuş. Fi tarihinde yapılmış teklifi yeni kabul eden Gunan'la beraber buraya hareketlilik getirmeye karar verdik. Ve de konsepti şu şekilde belirledik:
- İçerik, tarz vb. hakkında ilerleyen zamanlarda hep beraber bilgi sahibi olunacak.
- Blogun geleceğiyle ilgili de belirsizlik hissi uyandıracak şeyler düşünülecek.
- Aynı zamanda da hayırlı uğurlu olmasını umulacak.
Görüldüğü gibi bu konuda çok kafa yorduk ama değdi.
Saygılar...

2 comments:

Unknown said...

siz yazdıkça ben de yazarım. şevk geldi bana. ama sallarsanız ben de sallarım. zira twitter dan bütün derdimi anlatıyorum son zamanlarda. gunan twitter ın yok mu

gunan said...

yok yav twittera girmedim, hesap bile almadım, ne olduğunu bile tek tük biliyorum