11/1/09

happy halloween!


Baslamadan once ingilizce klavyeye gectigimden dolayi olusan olumsuzluklardan oturu herkesten ozur dilemeyi bir odev bildigimi siddetle ve hiddetle belirtmek hususunu unutmadigimi belirterek ilgili eylemimin isleme gecmesi konusunda geregini saygilarimla arz ederm.
Halloween dedikleri gunu de ogrenmis oldum, bu gece oluyormus kendisi, milliyet gazetesinin de tabiriyle yuzlerce zombi vs canli doldurdu sokaklari. Sen ne geziyorsun buralarda diyen arkadaslar icin sebebimi de belirteyim. Gectigimiz hafta yasadigim turlu problemlerden dolayi yandaki ilacla beraber 2 tane antibiyotik bunyeme balyoz etkisi yaptigi icin bir de muhtelif ilaclarla alkolun hasin etkilesimleri bulundugu icin, bugunluk evde kalip sizlerle halloween heyecanini paylasmak nasip dustu bana... Heyo.... Bu arada yandaki ilac house md de pat pat attigi agri kesiciye benzeyen yada o civar bir seymis, wikipediada aratinca cikiyor direk kendisi. O kadar yamuldum artisligimi de yaparim.
Herkes alkol alaraktan disarida partilerde dibe vuradursun, birkac kisi disarida bir tur atip gelmekten ote ozel bir aktivitem olmadi bugun. Sinava calismanin da verdigi hafiflikle kendimi buraya atip yazmaya basladim.
Bugun millet kostum ararkene ahanda bu kostumler gozume carpmisti. Sadece resimleri vardi orada da ama isteyince getiriliyormus, dukkandaki katalogda oyle gorunuyordu.

Malum, ciftler icin ozel tasarlanmis. Direk giyeni gormedim ama, malum ozgurlukler ulkesi burasi, giyecekler tabi. Sokakta, kiyafet bulamamis olduklarindandir umarim, slip mayo giyip yollara dusmus insanlar dolu. Tamam ozgurlukler ulkesi de kardesim, ne ettiniz ya sahin k gibi sokaklardasiniz lan.
Asagidaki de cok ilginc geldi, koymadan edemedim. Gordum bunu direk, insan gorunce afalliyor kafasi kolu bacagi nereden girip nereden cikiyor bunun diye, ama tasarimi takdir ettim.

Bu kostumun kambur adamin sirtina binmis cocuk, yada 2 kisiden olusmasi gereken ama bir kisiden olusan esek gibi varyasyonlari da mevcuttu, ama onlari bulamadim, saglik olsun artik ne yapalim.
Bunlarin disinda temel reis-safinaz, hapishane kackini-polis gibi ciftler icin tasarlanmis bircok kiyafet daha vardi ama, resimleri yuklemek zor geldi. Genel trendi gormek icin soyle bir site onerebilirim. Amerikadan okuyan da varsa dukkanda karar vermek sknti oluyor, buradan bakin ona gore gider aliriz iste.
"Halloween costumes" bolumu kalkar mi bilmiyorum ama seneye tekrar koyarlar nasil olsa, bekleyin iste.
Birazdan partiler dagilmaya baslar, eyalette (florida oluyor kendisi) bazi gunler saat 2den sonra alkol satislari yasaklaniyor, mekanlar apar topar kapaniyorlar. Herkes gelecek simdi "Lan olm keske geleydin neler neler vardi ne kadar gulduk biliyon mu?" seklinde yorumlarda bulunacak yarin, ama alkol sarhosu olmadan cekemem sanirsam ortamlari, antibiyotik sarhoslugu da ayri dert zaten.
Ben simdi bu kadar yazi yazdim, ama asil amacim sadece yukaridaki 2 resmi gostermekti. Niye bu kadar yazdin o zaman ayip degilmi resmi goster gec diyecekler varsa da, can skntisi iste. Buraya kadar okuyan her yanini okumustur yazinin, bosa gitmemis oldu en azindan, hehe....

1 comment:

Unknown said...

seneye seni malkoçoğlu kıyafetleriyle yolcu edecez halloween lere yiğidim benim