11/2/09

Atalet Momenti.


Fizikçilere şu an itibariyle acı dolu bakışlar fırlatmak istiyorum. Çok bişey gördüğümden de değil hani. Zamanında rotational motion'da görüp "ulan çıksa da yapmam" diyip yok saydığm şeyler şimdi bir seçmeli uğruna karşıma çıkınca ve seçmeliden olan beklentimin yüksek olduğundan çalışmak zorunda olunca gerçekten zamanında ne kadar doğru davrandığımı anladım. Moment of inertia veya güzel türkçemizle atalet momenti nedir, nasıl bişeye tekabül eder, nasıl kafada canlandırılır tahayyül edemediğim için çok büyük sıkıntı içerisindeyim. Şimdiye kadar kafama yatmayan şeylere yoklarmış gibi davrandığm için şu an büyük hayal kırıklığı yaşıyorum. Artı nasıl olur da her yerde gayet normalmiş gibi anlatılan bişey bana bu kadar absürd gelir. Tabi elden gelen bişey yok. Katlanıyorum ama sadece çıkar uğruna. Ulan inertia köprüyü geçiyim bi daha adını anarsam...

1 comment:

Unknown said...

nontechnical elective den yüksek not beklemek 2. sınıfta yasaklandı, sanırım sana kimse söylememiş. benimkiler bb,cb. ha çatır çatır arapça bilirsin. gider arabic201 alırsın, sınıfa artizliğini yapa yapa aa nı getirirsin, o ayrı. ona bişey diyemem :D