11/5/09

şampiyon....

Televizyon karşımda... MLB world series finali olacak gibi görünen maç oynanıyor. Yankees 7-3 önde ve şu anda 9th nning oynanıyor. Yankekes'de atıcı Rivera. Phillies'de vurucu olarak Victorino var, 2 strike yapmış durumda, 3üncüsünü yapmamak için direniyor. 2. basede de Carlos Ruiz var ama ikisi de puan yapsa bile yeterli değil phillies için. Yankeeler yeni stadyumlarında şampiyonluğa çok yakın görünüyorlar.
Rivera topu atıyor, victorino karşıladı ama tam koşması gereken yönde zayıf ilerleyen bir vuruş, durum çok kötü. 3 yankee 1. base e doğru koşmaya başlıyor, ama orada Teixiera yerini zaten kaybetmemiş. Topu kim yakaladı görmedim ama, Victorino daha yaklaşamadan, top 1 base'e ulaşıyor, ve Phillies'in 3. oyuncusu da dışarıda, maç bitti. 2009 World series galibi Yankees MLB şampiyonu oluyor, yeni evlerindeki ilk yıllarında 27. şampiyonluklarına ulaşıyorlar, stadda "We are the champions" çalmaya başlıyor...

Buradan en fazla 5 dakika gecikmeli olarak yazmaya çalıştım yazımı, ama wikipedia benden daha hızlı çıktı. Maç bittikten 2 dakika sonra New york yankees sayfasına hemen eklenmiş 2009 şampiyonluğu. Neyse, sıkılmıştım zaten maçtan. Hemen bir kanal yukarıya tıklayarak, David Letterman Show için Foxtan CBSe geçiyorum.
Maçtan aklımda kalan tek tük şeyler var. Çalışıyordum geniş geniş izleyemedim maçı. Ama Phillies oyuncsu Ibanez'in 2 kere topa vurmaya çalışırken sopa vurduğuna, ve New York insanlarının gazetelerine verdikleri ilana şahit oldum. Bu ilanı paylaşmazsam olmaz.

Resimde kafası görünen adam, Phillies takımının maça başlayacak olan atıcısı Pedro Martinez. Ehue, adamlar dalga geçmekte ve aşağılamakta sınır tanımıyorlar :)
Ama baseball oyununun popülaritesi hakkında şüpheler edinmeye başladım. Şimdi baktım, Yankeelerin yeni stadyumları 20milyonluk şehirdeki stadyum 52 bin kişilikken, University of Florida futbol (amerikan futbolu) takımı olan Florida Gators'un stadyumu, 150bin nüfuslu Gainesville şehrindeki Ben Hill Griffin Stadyumu, yaklaşık 90bin kişilik. orana dikkat çekerim.
Neyse, başım ağrıyor, sabah kalkmam lazım, Davied Letterman Showda da Bill Cosby şu anda konuk, buralardan size veda etme zamanım geldi, günaydın Türkiye...


No comments: