11/6/09

the shocking truth!!!

Evet, tam da okudğunuz gibi. Ağzınızı düşürecek gerçekler var bu yazıda. ÇalımsızGol blog CEO'su yaman hakkında inanılmaz gerçekler. Hemen, şimdi, burada...
Sizleri aşağıdaki fotoğrafa bakmaya davet ediyorum:
Hala anlayamadınız dimi. Haydi bi fotoğraf daha sizlere:

Hala çok net değil sanrıım. Son bir fotoğraf daha o zaman

İşte , son fotoğrafta da açık seçik gördüğünüz gibi, jay yaman imajı yaparaktangeçiniyormuş. Bu da yetmezmiş gibi, imajın çok tuttuğunu gören yaman da bu furyaya katılıp yaman imajı yapmaktan geri durmamış. Bu skandallar dizisine sayın yamanın açıklama getirmesini bekliyoruz, lütfen halkı aydınlatalım!

1 comment:

Unknown said...

Jay ile aslen bizim yazlıktaki siteden tanışırız. Bunu herkes bilmez ama madem ifşa olduk, burda açıklamakta bir sakınca görmüyorum. Kendisinin Tarsus'ta Seçkin Sitesi 5 numaralı dublex bir yazlığı var. Neden mi? Çünkü eşi de aslen Türk. Hataylı. Ben bunu nerden mi biliyorum? Çünkü eşi olacak muhterem, aslında benim ebem. Ben doğduktan 3 yıl sonra Jay ile tanışıp Amarika'ya yerleştiler. Peki nasıl mı tanışılar? Bu kadar soru sormayın da dinleyin.

Neyse evlilik diyoduk, evlilik sonrasında gerek Jay ile gerekse ebem olacak zat-ı muhterem ile bağımızı hiç koparmadık. Halen bir başım ağrısa hemen Amerika'ya bir cevapsız atar, ebemden tavsiyeleri alırım.

E yazları da 3 ay boyunca Jay ile haşır neşir olunca, imaj olsun, konuşma düşünme tarzı olsun ister istemez birbirinize çekiyosunuz. Daha çok onun bana çektiği doğrudur, o yüzden Günhan'ı bu yerinde tespitinden dolayı kutluyorum.

Fakat imaj üzerinden hiçbir zaman rant sağlamaya çalışmadım. Hatta ben kendisine halen söylüyorum, bak Jay diyorum, bu amarika'nın show business'ı sana mı kaldı diyorum, elin Madonnasıyla, Lady GaGasıyla uğraş uğraş nereye kadar? Hayır senin de hoşuna gitmiyor, biliyorum. Allaha şükür paranı da kazandın. Artık emekliliğin de geldi. Gel şu yazlığa yerleş. Böyle ayrı gayrı olmuyor. Bunu düşünecem Yamancım dedi geçenlerde. Zaten kaynanamgiller de gel gel diye tutturdular. Çoluk çocuk desen onları da college a yerleştirdik. Bakalım, kısmet.

Yani durum bundan ibaret sevgili kamuoyu. Bizim Jay Lenolarla, Conan O'Brian larla,hatta ve hatta David Letterman larla işimiz olmaz. Biz İboShow ların, Küstüm Show ların, Mahmut Tuncer Showların evlatlarıyız. Flash Tv yiz biz, halkız, halktanız...