12/14/09

12 days of christmas

Evet... sonunda geldi. Kuzey Amerika için iftar vakti dercesine, amerika birleşik devletleri insanları tarafından, anladığım kadarıyla ticari amaçlarla christmasdan öncesine taşınmış lan 12 days of christmasın ilk günüymüş bugün. Hepimize mübarek olsun. Bayrammı tatilmi ne bu şimdi derseniz, bilmiyorum, tatil değil, bayram değil, 2 gün sonrasına final var, pek anlamadım yani. Ama her yanda kilise çanları "christmas carol" denilen hoş parçalardan çalmaya başaldılar. Her yerde bir bayram havası. Ama burada televizyonda görülen karlı noel akşamalrı yok, şu anda 20 derece buralar, dün tampa ve civarları 30 dereceyi bulmuş.
Uzun lafın kısası, herkese mutlu noeller! (garip duruyo lan böyle deyince, neden anlamadım)


2 comments:

yokoğluyok said...

işte uyum diye buna derim. gavur özentisi adi adam. kurbanda bi adam gibi post atmadın da kırismısa mı hürmet ediyon :)

gunan said...

sen sanki kurbanda yazdın da bişeyler bana atıyon:) burada kültürleri kaynaştırmaya çalışıyorum ben