11/21/09

It's a great day for america everybody!

Uzun süredir yazamıyorum, kah sağlık sorunlarını bahane ettim, kah işim çıktı oturmadım blog yazmaya. Fazla boşlamaya gelmez dedim sonunda yazıyorum yine.
Bugünün konusu, başka bir CBS şovu, hafta içi her günün sonundan sonra 12.30-1-30 arasında yayınlanan "The late late show with Craig Ferguson".
Birkaç senelikmiş bu şov. David Lettermanın prodüktörlüğünde süregelen, iskoç asıllı bu amcamızın sunduğu, klasik amerikan gece şovu kategorisinden değerlendirmeye aldığımız bir eğlencelik olan bu şovu mercek altına yatırma sebebim, bu akşam Neil Patrick Harris konuk olacakmış, karalıyım birşeyler dedim.
Amcam yine programını her geceki gibi "It's a great day for america everybody" diyerekten açtı. Alkışlayan seyircilerini her zamanki gibi azarladı. Ama bu akşam, dandik bi şov işte, başka bişeyler açın uyarıyorum bak sizi demedi televizyon başındakilere. Büyük ihtimalle Oprah Winfrey'in yaptığı, şu anki sözleşmesi bittikten sonra televizyon programı yapmayı bırakacağı açıklaması ağır bastığı için onunla geçti program açılış konuşmaları.
Sonra gözüme çarpan önemli bir noktada calculus oldu. Korkmayın dostlar, amerikada da insanlar calculustan muzdaripler. Seyirci emailleri arasında ilk mail calculus sınavım yarın, anlayamıyorum, hayatta ne işime yarayacak, sınav için ne yapmalıyım sorusu vadı. Amcamın bu soruya cevabı da git yat yarın sınavın varsa ne yapıyon lan sen bu saatte azarı oldu. He şimdi bunlara ne gerek vardı dersen bilmem işte yazdım gitti.
Yukarıdaki resimde neden ıslak bu amcam derseniz, jeneriğini yollayayım size, onun hemen sonunda ıslanıyor kendisi, neden derseniz bilemem


Şarkıyı kendisi söylüyormuş, kendisi çalıyormuş. Sözleri de çok manidar, ahanda buyrun:
" It's hard to stay up
it's been a long long day
and you've got the sandman at your door
but hang on leave the tv on
and let's do it anyway it's okay
you can always sleep through work tomorrow okay hey hey
tomorrow's just your future yesterday"
Jenerikte amca kuklalarla çıkıyor, arada 5-10 dakikalık kukla çalışmaları da yapıyor kendisi. Ahanda bir parça, Lauren Graham ile beraber oynatıyorlar bu iki videoda:


Bu şovun hemen başında çıkmıştı, şovun sonunda da hemen aşağıdakini yaptılar.


Şimdi videoyu izlerken baktım, Lauren Graham, Gilmore Girls'deki anneyi oynayan ablamızmış. bu da bir ayrıntı işte.
Bu videolar yutub videoları, nasıl izleyelim bunları demeyin, izleyin, hoş. hayır benim asıl derdim bu yazıyı yazıcam diye Barney ile ne konuştular onları izleyemedim. Youtube'a daldım videodan video aça aça gitti 1 saat. Bir de buradaki rekabet yasalarına tekrar dikkat çekip, ilk vidyonun hemen sonunda söylediği lafı tekrarlamak istiyorum.
"I want to take you to a little place I know that the cops don't know about. .... It's called NBC"
İtiraf ediyorum, sadece can sıkıntısından ve ne zamandır yazmadığımı farkedip suçluluk hissinden yazdım. Bir de Oprah televizyonu bırakıyormuş, 25 yıl sonra, vay anasını...

No comments: